Å tiden den bara går...

Så här bra var jag på att blogga ;) Startar en blogg och sen blir det inget mer skrivet på flera veckor. Får väl skylla på ett aktivt sommarliv som fyllt mina vakna timmar. Efter en hel del påtryckningar från mina vänner ska jag försöka att ta mig i kragen, speciellt nu när kvällarna börjar att mörkna allt tidígare.

Den här sommaren har varit en berg-o-dal-bana utan dess like. Mycket har hänt, både bra och mindre bra saker. Önskar bara att jag vore lite modigare att ta tag i vissa svårare saker. Men man lär så länge man lever...eller?

Nu längtar jag verkligen efter min favoritårstid, hösten. Jag gillar skarpt när träd och växter skiftar färg och bildar en färggrann värld. Jackan åker på och hunden skuttar lyckligt runt bland löven på marken. En varm kopp te i handen när man myser i soffan med nära o kära och kollar på en bra film medan brasan flämtar i bakgrunden. Allting återgår till sin normala rytm och scrapstunderna blir fler :)

Jag hoppas med andra ord på en spännande höst med mycket inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0